Pendidikan Dina Waktu Pandemi
Pandemi covid-19 anu nyerang dunya salami sataun parantos mangaruhan kana parobahan kagiatan diajar ngajar, kagiatan diajar online mangrupikeun pilihan pikeun menteri pendidikan pikeun nyegah nyebarna virus covid-19. Teu aya deui kagiatan di ajar di ruang kelas sakumaha di lakukeun pendidik guru sareng dosen. Hasilna seueur pendidik gagap nyanghareupan parobihan anu drastis ieu. Samentawis eta sacara praktis henteu aya cara Séjén pikeun ngalengitkeun sumebarna kapaksa diajar, sigana dina pandangan heula pilihan anu sesah di tengah kaayaan anu teu pasti ogé.
Pembelajaran online anu teu acan di siapkeun leres tangtos aya pangaruh kana metode pembelajaran anu di anggo ku pendidik panarimaan matéri anu di tepikeun kacida ragamna, sering aranjeuna teu ngartos matéri. Tingkat pemahaman barudak kana matéri anu di sayogikeun tangtosna bénten, seueur anu kirang ngartos, kusabab teu maliré dina prosés diajar aya sareng henteuna kolot atanapi anu sanés anu nyayogikeun bantosan salaku tambahan fasilitas barudakna béda – béda. Kolot dina diajar online peryogi pisan ku murangkalih, khususna pikeun budak sakola dasar, kolot di peryogikeun pikeun ngajelaskeun naon anu di jelaskeun ku guru, sareng tiasa ngabantosan tugas padamelan barudak. Peran penting sanés sepuh nyaéta nyayogikeun fasilitas sapertos telepon selulér, laptop, internét, kuota sareng bahan pikeun ngerjakeun PR ieu parantos memicu kirang sabab salami pandemi konéksi jaringan internét mangrupikeun halangan anu di sanghareupan ku mahasiswa anu tempat cicing na sesah internét. Khususna mahasiswa anu cicing di padésaan terpencil, sareng daérah anu maju ieu ogé masalah anu seueur mahasiswa ilubiung dina di ajar online sahingga pelaksanaana henteu optimal.
---
Aisyah Sri Dewi Arta
Komentar
Posting Komentar